Αρχική / Super Markets / Σκλαβενίτης / NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων

NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων

NielsenIQ: Το προφίλ του on line αγοραστή στο λιανεμπόριο τροφίμων

Στο λιανεμπόριο τροφίμων, μπορεί η συνεισφορά του online καναλιού να είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, ωστόσο αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσειςΑδιαμφισβήτητη είναι, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, η δυναμική των ηλεκτρονικών πωλήσεων (δηλαδή του online καναλιού) για πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της λιανικής, γεγονός που κάνει επιτακτική την ανάγκη για τις εταιρείες να το παρακολουθούν και να δραστηριοποιούνται σε αυτό επενδύοντας σε εξειδικευμένα στελέχη και ομάδες, προηγμένα εργαλεία, καθώς και σε ποιοτικά δεδομένα και στοιχεία της αγοράς. Ειδικότερα στο λιανεμπόριο τροφίμων, μπορεί η συνεισφορά του online καναλιού να είναι ακόμη σχετικά χαμηλή, στο 3,1%, ωστόσο αναπτύσσεται με 5πλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τις offline πωλήσεις. Συγκεκριμένα, με βάση τον Online Index της NielsenIQ, ο οποίος συμπεριλαμβάνει τις πωλήσεις συγκεκριμένων λιανεμπόρων (αθροιστικές πωλήσεις των Ε.Υ. Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Μασούτης και ΑΝΕΔΗΚ/Κρητικός), ο τζίρος για το σύνολο του 2024 ανήλθε στα 278

Διαβάστε περισσότερα στο BusinessNews
Δημοσιεύτηκε στις 30/04/2025 09:22

Διαβάστε στην ίδια κατηγορία

Στρατηγική συνεργασία Wolt - Σκλαβενίτη για διαδικτυακές παραγγελίες προϊόντων

Στρατηγική συνεργασία Wolt - Σκλαβενίτη για διαδικτυακές παραγγελίες προϊόντων

Το πρώτο κατάστημα Σκλαβενίτης που εντάχθηκε στην πλατφόρμα της Wolt βρίσκεται στον ΓέρακαΗ Wolt ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες και αγαπημένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του online

BusinessNews - 11/06/2025 13:10

Wolt: Ενισχύει την παρουσία της στο online grocery delivery – Νέα συνεργασία με την Σκλαβενίτης

Wolt: Ενισχύει την παρουσία της στο online grocery delivery – Νέα συνεργασία με την Σκλαβενίτης

Το ελάχιστο ποσό παραγγελίας έχει οριστεί στα 18 ευρώ - Σύντομα αναμένεται η προσθήκη και άλλων καταστημάτων Σκλαβενίτης στην πλατφόρμα

New Money - 11/06/2025 10:25

Από τα ράφια στα...logistics: Ο Σκλαβενίτης επανασχεδιάζει την ελληνική αγορά τροφίμων

Από τα ράφια στα...logistics: Ο Σκλαβενίτης επανασχεδιάζει την ελληνική αγορά τροφίμων

Η συνεργασία με την Trastor και την Karpathios Development για τη δημιουργία ενός υπερσύγχρονου κέντρου logistics 74.766 τ.μ. στο Θριάσιο Πεδίο αποτελεί μία από τις πιο φιλόδοξες κινήσεις του ομίλουΜε συνέπεια στην πορεία του και σαφές πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, ο Σκλαβενίτης συνεχίζει να ενισχύει τη θέση του στην

BusinessNews - 06/06/2025 08:33

ΑΒΑΞ: Συμφωνία με τον Όμιλο Σκλαβενίτη για την κατασκευή μονάδας παραγωγής και διακίνησης έτοιμου φαγητού

ΑΒΑΞ: Συμφωνία με τον Όμιλο Σκλαβενίτη για την κατασκευή μονάδας παραγωγής και διακίνησης έτοιμου φαγητού

Η ΑΒΑΞ αναλαμβάνει την κατασκευή της μονάδας παραγωγής και διακίνησης έτοιμων φαγητών του Σκλαβενίτη στη θέση Πάτημα, στη Μαγούλα Αττικής, έργο προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ

New Money - 06/06/2025 07:39

Η παρούσα ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους καταγραφής της επισκεψιμότητας. Κάνοντας χρήση της ιστοσελίδας, συμφωνείτε και αποδέχεστε τα cookies