Αρχική / Super Markets / LIDL / Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 10,51 δισ. ευρώ στο 9μηνο του 2025 – Αύξηση τιμών 1,5%

Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 10,51 δισ. ευρώ στο 9μηνο του 2025 – Αύξηση τιμών 1,5%

Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 10,51 δισ. ευρώ στο 9μηνο του 2025 – Αύξηση τιμών 1,5%

Άνοδος 6,4% σε αξία πωλήσεων. Στα 227 εκατ. ευρώ η συνεισφορά από το online κανάλι. Tι άλλο προκύπτει από τα στοιχεία της CircanaΑνάπτυξη 6,4% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG το πρώτο εννεάμηνο του 2025 στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode) σημείωσαν άνοδο 5,7% και τα επί ζυγίω (random weight) ή «χύμα» προϊόντα 9%. Ο συνολικός τζίρος ανήλθε στα 10,510 δισ. ευρώ (από 9,878 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024), με τα 8,159 δισ. ευρώ να προέρχονται από τα τυποποιημένα προϊόντα και τα υπόλοιπα 2,350 δισ. ευρώ από τα επί ζυγίω, που αφορούν αποκλειστικά τρόφιμα. Με άλλα λόγια, τα τυποποιημένα προϊόντα συνεισέφεραν το 77,6% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ το πρώτο εννεάμηνο της φετινής χρονιάς. Online σούπερ μάρκετ: 227 εκατ. συνολικός τζίρος αυξημένος κατά 5% Μετά από τη στρατηγική συνεργασία της Circana Hellas με την Convert Group, στο

Διαβάστε περισσότερα στο BusinessNews
Δημοσιεύτηκε στις 04/11/2025 17:20

Διαβάστε στην ίδια κατηγορία

Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 11,6 δισ. ευρώ στο 10μηνο του 2025

Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 11,6 δισ. ευρώ στο 10μηνο του 2025

Άνοδος 6,2% σε αξία πωλήσεων με αύξηση τιμών 1,6%. Στα 255 εκατ. ευρώ το online κανάλιΑνάπτυξη 6,2% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG το πρώτο δεκάμηνο του 2025 στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana. Τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode) σημείωσαν άνοδο 5,6% και τα επί

BusinessNews - 12/12/2025 12:58

Έξι νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Social Media Awards 2025

Έξι νέα βραβεία για τη Lidl Ελλάς στα Social Media Awards 2025

Η εταιρεία διακρίθηκε στα Social Media Awards 2025 με 6 βραβεία για την καινοτομία και τη στρατηγική της στα social media.

bankingnews.gr - 10/12/2025 16:07

Lidl Ελλάς: Νέο κατάστημα στο Μαρούσι, επένδυση ύψους 13,7 εκατ. ευρώ

Lidl Ελλάς: Νέο κατάστημα στο Μαρούσι, επένδυση ύψους 13,7 εκατ. ευρώ

Το νέο κατάστημα διαθέτει χώρο πώλησης 1.220 τ.μ..

New Money - 08/12/2025 10:46

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών Το άρθρο Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας εμφανίστηκε πρώτα στο Insurance World.

Insurance World - 08/12/2025 07:30

Η παρούσα ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για λόγους καταγραφής της επισκεψιμότητας. Κάνοντας χρήση της ιστοσελίδας, συμφωνείτε και αποδέχεστε τα cookies