
Σούπερ μάρκετ: «Ποδαρικό» με αύξηση τζίρου 8,7% τον Ιανουάριο – Μεγαλύτερη ανάπτυξη στα επώνυμα σε σχέση με τα PL
H αύξηση αξίας και όγκου πωλήσεων, τα 966 εκατ. τζίρου, η άνοδος των τιμών και η υποχώρηση της προωθητικής δραστηριότητας πριν ακόμη τεθεί σε εφαρμογή ο Κώδικας Δεοντολογίας για προσφορές και εκπτώσεις. Υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης σε Κρήτη και ΝησιάΑνάπτυξη 8,7% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG τον Ιανουάριο του 2025 στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana., που συμπεριλαμβάνουν πλέον και την νησιωτική Ελλάδα. Τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode) σημείωσαν άνοδο 7,6% και τα επί ζυγίω (random weight) ή «χύμα» προϊόντα» 12,3%, Ο συνολικός τζίρος ανήλθε στα 966 εκατ. ευρώ (από 889 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2024), με τα 746 εκατ ευρώ να προέρχονται από τα τυποποιημένα προϊόντα και τα υπόλοιπα 220 εκατ. ευρώ. ευρώ από τα επί ζυγίω, που αφορούν αποκλειστικά τρόφιμα. Με άλλα λόγια, τα τυποποιημένα προϊόντα συνεισέφεραν το 77,2% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ τον πρώτο μήνα της φετινής χρονιάς.
Διαβάστε στην ίδια κατηγορία

Η Lidl Ελλάς στήριξε την επιτυχή επανένταξη της Μάρθας στη φύση, σε συνεργασία με τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ
Η εταιρεία, συμβάλλοντας ενεργά στη διατήρηση της βιοποικιλότητας, στήριξε την επιστροφή της Μάρθας στη φύση — μια πράξη που γεννήθηκε από τη φροντίδα και άνθισε μέσα από τη συνεργασία
bankingnews.gr - 18/07/2025 11:09

Η Lidl Ελλάς διακρίνεται ξανά με 9 βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025
Με πολλαπλές βραβεύσεις στα Loyalty Awards 2025, η εταιρεία αποδεικνύει ότι η εμπιστοσύνη των πελατών κερδίζεται με συνέπεια, καινοτομία και ουσιαστική σύνδεση
bankingnews.gr - 11/07/2025 11:34

Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index
Με Platinum διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για τη διάκρισή μας στην κατηγορία Best Progress, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο
bankingnews.gr - 08/07/2025 13:29

Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 5,4 δισ ευρώ στο πρώτο πεντάμηνο – Στα 131 εκατ. ευρώ υπολογίζεται το online κανάλι
Άνοδος 6,6% σε τζίρο, αύξηση τιμών 1,7%, μείωση των promos και «κλείσιμο ψαλίδας» όσον αφορά τους ρυθμούς ανάπτυξης μεταξύ PL και επώνυμωνΑνάπτυξη 6,6% σε αξία πωλήσεων κατέγραψε η αγορά FMCG το πρώτο πεντάμηνο του 2025 στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana,. Τα τυποποιημένα προϊόντα (fixed barcode)
BusinessNews - 04/07/2025 13:52